Tuesday, June 2, 2009


Model | Fyda - 05
Model | Fyda - 03
Model | Fyda - 01
Model | Fyda - 02
Model | Fyda - 04
Fyda Adalah model pertama yang cuba aku ketengahkan di dalam blogger aku ini.
Fyda sebenarnya adik saudara kepada kawan aku iaitu Nizam yang pernah bekerja
tempat dengan aku bekerja sekarang.
Iaiya berlaku secara tidak lansung dimana pada hari tersebut , Nizam datang
berjumpa aku untuk menolong Fyda mencuba nasib dalam pertandingan model di KL.
hahaaha...ketawa besau aku...dengan peralatan tak cukup. Cuma ada 2 studio light 1 backlight.
Apalagi tam cromok ah ! benda berlaku hentam buta je hehehe....
Inilah hasilnya yg tak seberapa.
Fyda orangnya boleh dikatakan sporting. daring gak ! Bila depan kamera
dia pandai bawak diri ah kata orang, senang keje la
aku pulak ang menggigil hahaha...
Semoga Fyda Berjaya....


Posted by Posted by Eddie77 at 11:53 AM
Categories: Labels:

 

 
>