Tuesday, June 2, 2009


Majlis Pernikahan &Pernikahan Kali ini adalah majlis saudara aku sendiri
Iaitu Azie. (Pengantin Perempuan ) Kepadanya Aku Mengucapkan
"Selamat Pengantin Baru"
Dan semoga Berbahgia bersama insan yang tersayang ( Aie ) dan akan kekal
ke anak cucu juga ke akhir hayatnya....
Azie-&-Aie-12Azie-&-Aie-11
Alhamdulillah , berlalu dan selesailah sudah majlis pernikahan,persandingan yang dinantikan
kedua pasangan Azie & Aie yang berlansung pada ahad 31 mei 2009.Majlis berjalankan lancar
dengan izin tuhan, maka sah lah mereka berdua sebagai pasangan suami isteri...
Dan bersamalah kita bersama mendoakan kebahagian kedua pasangan ini
agar kekal sepanjang hayat mereka , AMIN....
Azie-&-Aie-10Azie-&-Aie-9
PENYERAHAN WAKALAH
Saya berwakil kepada tuan , menikahkan anak saya Noor Faizrul Azrin Binti Hairi
dengan Mohammad Zahari Bin Zakaria dengan maskahwinnya
Rm 22.50 Tunai...
Azie-&-Aie-6Azie-&-Aie-1
Azie-&-Aie-7
Solekan Dan Andaman Oleh :
Mas Bridal House
Azie-&-Aie-8
"Dulu pengapit sekarang diapit"
Hehehe....Dimajlis ini turut hadir kedua pasangan romantik Nabila & Fahmy
Apa yang aku katakan apit mengapit ni? Nabila & Fahmy adalah kawan karib kepada pasangan mempelai ni..Dan juga pasangan pengantin yang pernah menerima perkhidmatan aku kalau dilihat diawal2
halaman blogger aku ni.
Azie & Aie lah pengapit kepada Nabila & Fahmy masa tu..
Pernikahan Nabila Dan Fahmy
Aku hampir2 tak kenal dgn Nabila , da berubah sikit orangnya tp still cun lagilah haha....
tapi lain pulak dengan Fahmy , yang still menten je orang nya..
Mereka berdua masih dan belum dikurniakan cahya mata..
Tapi aku respek dgn mereka..sanggup datang datang dari jauh kalu tak silap aku dengar
Nabila kata dia bekerja kat Negeri Sembilan , dan Fahmy pulak habis keje malam terus
cabut ke Johor semata-mata nak menghadiri majlis Azie & Aie selama dua hari mereka
berada dimajlis tersebut dihari pernikahan dan persandingan
Azie & Aie
Begitulah semangat setia kawan..!
Aku doakan semoga mereka berdua bahgia dan cepat2 dapat cahya mata.
Azie-&-Aie-5Azie-&-Aie-4Azie-&-Aie-2
Azie-&-Aie-3

Posted by Posted by Eddie77 at 9:39 AM
Categories: Labels:

 

 
>