Monday, March 23, 2009


....
137654
Pernikahan Samsiah-Faizal diMasjid Kampung Melayu selamat dilansungkan dengan sekali lafaz.Kini mereka berdua Sah sebagai suami isteri.Semoga Jodoh mereka burdua kekal ke akhir hayat....
25349761
Posting malam berinai ( Satu Persalinan )
IMG_4856MUJ_0097MUJ_0114MUJ_0012MUJ_00968MUJ_0129MUJ_0127MUJ_0147MUJ_0148MUJ_0139
Tibalah hari persandingan kedua-dua pengantin. Berlansung dengan penuh kemerihan dari kedua-dua belah pihak.Aku nak nak kata ada diantara majlis aku pergi pengantinnya spoting...Tapi pengantin yang lagi spoting termasuk dengan seluruh keluarga dia.naik malu pulak aku dibuatnya.dengan layanan yang diberikan...
Belum pernah walau sekali pun aku jadi VIP kekeke...maksudnya aku makan dimeja pengantin disuruh habiskan semua lauk-lauk pengantin tu..ape lai..."Udang Tenggek Nenas" lah Jawabnya.Tahlah keluarga diorang ni,yang tak amik kisah nak larikan lauk-lauk penganti tu.sampai dia kate selagi tak abis jangan balik muhehehe....
Terima Kasih aku ucapkan kepada mereka semua.Tapi apa yang mengecewakan aku dimajlis kali ni...aku tak dapat menjalankan sesi foto di luar ( Outdoor ) seperti yang dijanjikan,memandangkan hujan turun dengan lebat. Walau apa, Selamat Pengantin Baru kepada kedua mempelai.semoga kekal ke akhir hayat.
IMG_4870IMG_4869

Posted by Posted by Eddie77 at 9:10 AM
Categories: Labels:

 

 
>