Tuesday, October 13, 2009


SY2
Supreme Youngster,sebuah nama kumpulan shuffle yang tak asing lagi pada budak2 remaja sekarang ni. Manakan tidaknya,
group ni da menjuarai dalam banyak pertandingan.
Pada hari majlis pertunangan Maizratul&Khairul seperti yang dilihat pada posting aku sebelum ni.Di majlis tu aku berjumpa dengan group supreme Youngster ni,dimana salah seorang dari anggota group ni adalah adik kepada Mazratul (yang bertunang). Jadi disana aku berpeluang mengambil gambar diorang semua ni.Mengikut kata group ni dan dari apa yang aku dengar. Group ni da banyak memenangi pertandingan lebihkurang 19 kali.huh boleh tahan gak tu...! Diantaranya Final chapter C.S 2007/2008,Plaza Angsana,Wisma Hasil,Jusco tebrau,Putrajaya,Melaka,Singapore dan Sebagainya sampai diorang sendiri pun tak ingat. Aku harap diorang terus sukses dengan karier diorang ni,dan akan lebih banyak lagi kemenangan yang tercapai...Majulah Shuffle Untuk Negara kekeke....
SY
Berkenalan dengan geng-geng Supreme Youngster. Dari atas kiri, EBAL, EDEN ,AMY,
bawah kiri, ZUAR, ANIP dan EJAI. Sebenarnya ada dua orang lagi ahli kumpulan ni yang tak datang pada hari tersebut, iaitu ABANG, ZAH.

Posted by Posted by Eddie77 at 5:26 AM
Categories: Labels:

 

 
>