Monday, September 28, 2009


IMG_8817IMG_8807editUntitled-2


Tahun ni raya aku agak meriah sikit dalam sessi bergambar di pagi raya,walaupun pada tahun ni tak kesemua adik2 sepupu aku( lelaki )pulang beraya ke kampung.Mana tak meriahnya tahun ni buleh dikatakan kesemua yg balik beraya tahun ni anak dara..Apalagi riuh rendah le jadinya bila bergambar..Tahun ni dapur ditanggung beres! assistent ramai sampaikan nenek aku pun da pening kepala dapur tak muat hehehe...Dan tahun ni gak aku cuti masak ketupat.kalu nak diikutkan tiap2 tahun bahagian aku tu! haha...

IMG_8861

Ini lah diantara keluarga aku yang beraya bersama dikampung.Kepada yang lain2 tak ada tu jangan jeles ek? hehehe....kepada semua keluarga aku,aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri ,Maaf Zahir Batin.Dan tak lupa juga kepada adik sedara perempuan aku yg berbaju biru tak berbunga tu jeng!jeng!jeng!!! Selamat bertunang pada 4 haribulan 9 ni. Semoga kejinjang pelamin,dan jangan lupa khidmat gambo dari abg eddie!!! kekeke...Wasalam.

Posted by Posted by Eddie77 at 10:06 AM
Categories: Labels:

 

 
>