Friday, March 13, 2009


54
3
21
9
8
6
Pernikahan & Persandingan Fahmy & Nabila.Majlis berlansung diKampung Pasir Johor Bahru pada 14 disember 2008.Majlis dijalankan serentak dalam sehari yang mana upacara pernikahan disebelah pagi dan persandingan di sebelah petang.

Persandingan pernikahan Diantara Nabila Huda & Fahmy.Mereka berdua adalah Pengantin paling spoting dalam mana-mana sesifotografi yang aku pergi.Ini sebenarnya bukan
pengantin aku.tetapi aku hanya mengantikan tempat kawan aku yg tidak dapat hadir
disebabkan masalah yang tidak dapat dielaknya.walaupun bukan job aku sebenar tetapi
aku terasa enjoy dgn gelagat kedua-dua mempelai ni.ape yang aku katakan mereka
ni spoting.aku bebas mengayakan post-post terhadap mereka,dan mereka berdua spoting
ikut saja ape yg aku suruh mereka lakukan.Tetapi aku amat terkilan kerana tak dapat
membawa mereka untuk pergambaran luar yang telah aku janjikan kepada mereka.Kerana
disebabkan sepanjang hari berlansungnya majlis itu hujan tanpa henti.Selamat Pengantin Baru Nabila&Fahmy.

Posted by Posted by Eddie77 at 2:30 AM
Categories: Labels:

 

 
>