Thursday, March 12, 2009


12
9
10
8
43
56
7
Entry pertama di blog aku ini adalah,fotografi perkahwinan pertama aku,dimana pernikahan & persandingan Rudy & Nora iaitu adik ipar aku sendiri( Nora). Ini aku jadikan eksperimen pertama aku untuk melangkah satu lagi bidang fotografi yg lebih mencabar. Disini aku dapat memperaktikkan yang selama ni aku dgr dari kawan-kawan fotographer aku yg mengatakan fotografi perkahwinan ni susah mencabar,nak pikul tanggungjawab berat dan macam-macam lagi ah...aku mulakan dengan kerja ni berdua bersama firdaus(Aus). Betul ah! susah dan mencabar,nasib baik adik ipar sendiri...Namun begitu semuanya sukses alhamdulillah berjalan lancar..aku puas dengan ape yang aku buat walaupun tidak pada mata orang lain hehehe...

Posted by Posted by Eddie77 at 11:42 PM
Categories: Labels:

 

 
>